söndag, juli 22, 2007

Tvåsamhet

Nu är jag hemkommen från en natt hos Karin + tre katter och inga antihistaminer. Vaknade imorse med le allergi deluxe men det fixade sig. Kvällen innan hade vi förlustat oss på Ny Våg och sett på The Bombettes som var duktiga. Träffat lite folk osv. Idag vilade vi i en park, jag spanade in den s.k. "playan" och blev besviken. Vi åt pizza och gick på stan med Ellen. Såg även filmen Cashback! Den var helt ok.

Efter filmen kom Carl, det var fint. Vi lämnade av Karin på en bjudning och så handlade vi och åt mat hos honom. Det var hemskt trevligt! Sen gjorde vi en tur på stan, träffade upp karin, såg en igelkotte och råkade träffa Rosali bl.a! Hon blev så glad att det sved i mig av hur dålig man varit på att hålla kontakten, lovade henne att vi skulle ses snart igen och det är klart vi ska göra det. Skämmes annars!

Vi träffade också Ozzy och Lasse, hur kul som helst! Började prata om foto och vi kom på och slog oss lite i huvudet att jag borde kommit ut till Davids hus och fotat under deras skivinspelning som dom lägligt nog tog paus från just idag. Däremot ska jag komma ut till Norrmjöle på onsdag och se dom spela så då blir det bandfoto och konsertbilder på David S & Overdriven. Ska bli superkul! Men det var synd på foto ute i huset, hade jag verkligen velat göra...

Och vad menar jag då med tvåsamheten? Jo jag saknade min kamera så, jag har fått fota med mobilkameran = inte alls lika kul och fint. Hädanefter ska jag inte glömma dig!

Sedan fick jag skjuts hem av Carl & Karin. Fina! Och nu ska jag sova.

Inga kommentarer: