lördag, juli 07, 2007

Dagens dos av kunskap

Gott folk, idag har jag tillbringat en stor del med Live Earth, MTV och Perez. Detta har jag lärt mig so far:

- Enrique Iglesias är verkligen inte bra på att sjunga (Live Earth). Plus att han tycker att det är jobbigt att det finns så få extra small-kondomer (Perez).
- Väder-Pär var på Hultsfred och såg Wolfmother! Och att han kunde en hel del om viktiga miljöfrågor var inte så revolutionerande kanske, men dock imponerande och intressant. Och att hans band Spridda Skurars nästan headlineade Sweden Rock! (Live Earth)
- Anthony Kiedis hade på sig en skitful nu-rave poncho och sjöng med ryggen mot publiken, moget liksom. (Live Earth)
- Sångaren i My Chemical Romance tycker att Kent är ett svinbra band och äger, vad jag förstod, alla skivor i princip. (MTV)
- Eva Longoria har gift sig i en rosa strandinspirerad chanel (Perez).
- Både Aguilera och Nicole Richie är preggers (Perez).
- Väder-Pärs frisyr är ett mysterium. Lång men ändå kort, men så lockigt att man inte riktigt vet vad som är vad. Man vet men ändå inte. (Live Earth)
- Beckham har slutat raka sig då han flyttat till USA och sedemera avslutit sitt kontrakt med Gilette. Han måste inte bevisa att han använder deras produkter längre. (Perez)

Återkommer om jag lär mig något mer matnyttigt.

Inga kommentarer: