torsdag, juli 05, 2007

Kära Helena

Igår tänkte jag på dig och Turk, ty innan Beastie Boys gick på så spelades inget mindre än... Bel Biv Devoe - Poison! Fet låt!

Sen tänkte jag på dig på bussen hem idag. Jag såg en skylt om obehöriga äga ej tillträde och den tecknade bestämda mannen. Kom att tänka på korten på dig och Elajsabeth med lössläppta barn skylten taget i Östersund -02 tror jag bestämt det var.

Good times. Vi ses snart och det blir så fint när vi återförenas i ett enda stort kramkalas. Kanske får du en present, och jag vet ju vad du helst av allt önskar dig (cuz I'm wise enough to know when a gift needs giving).

1 kommentar:

Helena Hägglund sa...

mäh. Tänk att jag missade.... Men nu ser jag och det är ju fortfarande sommar och nu är jag ju tillbaka i Stockholm och jag hoppas på den där presenten snart... jag undrar bara lite hur du ska fixa fram den... Pussen å kramen och syns snart!