söndag, juli 01, 2007

Ingen Patti, Ingen Paul

Igår stod jag brevid Rufus Wainwright på backstage. Jag gillar honom, men jag önskade att det vore nån såndär som jag skulle tyckt varit asmäktig. Önskade mig sångaren i Interpol, så jag kunde networkat och få känna att jag kommer nånstans längre än konsertfoto hela tiden. Klart jag kunnat fråga Rufus, men det måste vara speciellt för att våga störa. Dom blir ju störda hela tiden... Och det sista man vill verka vara är ju en brunnäsa.

Vad ska du göra i sommar:
Vet inte. Blir en eller två festivaler till kanske. Ska resa till malmö och umeå tänkte jag. Leker mycket med tanken om att sälja allt och ta mina pengar och resa bort och försvinna ett tag. Vore väldigt skönt. Men det blir nog bara umeå och malmö. Kanske göteborg, kanske way out west. om jag fixar fram ett ack på något vänster.
Sommarens plagg: skinnjackan, eller den är ju fake. Regntät och varm. Annars random klänning kanske.
Alltid i väskan: Plånbok, pass, nycklar, mobil, sl-kort och ipod.
Sommar för dig: Solnedgångar, utomhuskonserter, mina solglasögon och åka bil med nedvevade rutor lyssnandes på hög musik.
Restips i sommar: Allt, framförallt USA. Inte varit där men är där i tanken hela tiden.
Vad läser du helst: Text-Tv, webtidningar och typ Perez. Jag vet, jag är en dålig människa.
Bästa Sommartipset: En öl i sommarsolen lyssnandes på fantastisk musik, på skiva eller live. Och bada givetvis.

Inga kommentarer: