söndag, oktober 29, 2006

Pink


Pink var faktiskt jävligt bra. Jag är imponerad. Hon var som en akrobat, ålade sig och gjorde circus cirkör tricks 20 meter uppe i luften utan säkerhetslinor och hon sjöng som en gudinna. Fatta hur ofta man får höra folk sjunga men det är väldigt få som kan kalla sig professionella, hennes register imponerar som fan och magstödet...(!) Ja, som gammal körtjej är jag sjukt imponerad. IMPONERAD. Man kan enkelt säga att hon sjungit en gång eller två förut.
Det här är inget jag ångrar, tvärtom! Ska börja gå på mer såna här spelningar (givetvis med bara såna som jag tycker är något att ha, som pink, hon är fin och gör det bra och tänker efter). Och det var spridning på besökare, väldigt många som normalt hänger på t.ex. Debaser! Även äldre och såklart yngre. Köpte en affisch som ska få sitta på väggen i nya lägenheten.
Sist men inte minst, och anledningen till att jag köpte affischen, är ju att hon är så satans snygg. Typ smäller-av snygg. Hennes frisyr var kort och för första gången på mycket länge övervägde jag att också klippa mig kort.

Men tre saker är säkra:
1. Underskatta ALDRIG en bra performer, ser mkt fram emot Justin Timberlake!
2. Pink är sjukt snygg
3. Jag ska bli blond igen, fast till sommaren.

Inga kommentarer: