onsdag, oktober 25, 2006

Msn

Jag och Jo'hanna sitter på msn och diskuterar Håkan Hellström. Jag hävdar att han är den stiligaste jag vet. Han har världens snyggaste frisyr, sjukt snygg stil och perfekt benstruktur. Om jag vore karl så hade jag velat se ut som Håkan. Eller Joe Strummer anno -78, då han hade samma frisyr som Hellström har just nu, samt snitsiga kläder. Jo'hanna håller dock inte med.


Joe Strummer -78


På denna bild tror jag att han är nästintill perfekt, skorna hade jag bytt ut, men annars. Kravatt liksom!!

5 kommentarer:

Rawk sa...

Håkan Hellström är bög och är klädd som en sådan!

VISION sa...

du är avundsjuk, men det är ok. det är ju jag också.

yourstylesucks sa...

alltså jag hade inte velat se ut som varken håkan eller joe. undra vem jag hade velat se ut som? hmhmhm

du, kan inte du komma inte komma in på top shop gallerian? hihi

jag vet inte vad jag vill göra i helgen..men en dags utgång vore greeeeejt!

Manis sa...

Jag vill bara fortsätta tjata om Gavin när jag läser det här, men det ska jag inte!

VISION sa...

haha, jag visste redan innan jag läste din comment att du skulle nämna Gavin!!