tisdag, oktober 24, 2006

Liten kvällskvistare

1. Ta närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4, vad står där?
Objekt Beskrivning
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Mobil, Xbox-handkontroll, glas och en bunke.
3. Vad var det senaste du såg på teve?
Ser just nu Madonna på MTV
4. Utan att se efter gissa vad klockan är?
Typ två eeeh den var visst halv tre...
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Madonna...
6. När var du senast utomhus o vad gjorde du då?
Var ute en sväng på balkongen nu på kvällen.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Msn!
8. Vad har du på dej?
Mörkblåa stretchjeans, sockar och newport beach t-shirt
9. Drömde du något inatt? Isåfall vad?
Haha, jag drömde en sjuk dröm som jag inte berättar. Den kräver viss censurering!
10. När skrattade du senast?
Nyss när jag tänkte på min dröm alternativt när jag tänkte på "Vi sitter här i venten o spelar lite dota"
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor Bruce Springsteen & The E-Street Band tavla, en Garbo-tavla (tror jag), Beatles-tavlan jag gjort samt fyra foton från systerns kokbok
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Weeds! Mer bra än konstigt dock.
13. vad tycker du om den här utmaningen?
He dug
14. Vilken var den senaste film du såg?
Blue Velvet tror jag minsann, om inte Ramones dokumentären The End Of The Century räknas, den såg jag igår.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Köpa det jag vill, bjuda folk, ge familjen fina saker...
16. Berätta något om dig själv som kanske folk inte känner till?
Är egentligen, och detta insåg jag nyligt, rödlätt!
17. Om du bara fick förändra EN sak här i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla skulle kunna få bo var dom vill, gifta sig med vem dom vill, göra vad dom vill och inte få skit eller ha någon som står i vägen.
18. Vad tycker du om att dansa?
Lite ångest men ibland händer det att jag rycks med!
19. George Bush?
Nä.
20.-21. Vad skulle dina barn heta? Pojke resp flicka?
Jag kommer inte ha barn men jag har några riktigt fina namn på lager utifall att.
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jadå, om det kändes rätt.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Time to get the party started!
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla får!

2 kommentarer:

Flanellskjorta sa...

herregud, rödlött! du har inte funderat på att börja spela hockey?

yourstylesucks sa...

ska vi gå ut i helgen?