lördag, oktober 28, 2006

Dragonforce


Idag var jag och Jo'hanna på lunch och shoppingspree. Hälsade också på Sarah på Top Shop. Avverkade en arbetsintervju på Guldfynd och hon gillade mig som fan, men jag kommer inte få åka hem på jul t.ex och jag kommer heller inte bli anställd p.g.a. en annan dumdristig grej. dumt dumt.

Så, ikväll gjorde jag min debut som rockfoto-fotograf eller vad man nu säger. Dragonforce på Klubben. Var nervös men kände att, fan det är lugnt, jag kan ta min tid och sen se konserten - blir fab. Plötsligt ser jag att Emma har ringt mig och skickat sms, så jag ringer upp. Inser att jag bara kommer se tre låtar för att sen åka hem. Varför? Jo go vänner, köp aftonbladet imorgon och läs om Dragonforce för det kommer sitta en bild där som jag tagit!

(men det skall sägas att jag har slitit mycket hår och nära gett upp pg.a. dataproblem och mailproblem och allmänt nervositet för att allt var för första gången. med min tekniktur idag så kommer det inte vara nån bild imorgon, men vi får se!)

1 kommentar:

Manis sa...

Grattis Aftonbladet!