fredag, oktober 13, 2006

>>

Alltså snacka om att jag är sjuuukt övertrött och speedad just nu, det är no joke. Stod ute i hägerstensåsen klockan 08.45, där var även en ur Fattaru. Vi tittade på varandra helt knäckta och vi hade ett s.k. moment. Sen försvann han och fotografen kom. Alltså han var ju minst sagt en stöddig typ som jag inte var speciellt imponerad av. Vet inte om jag lärt mig något alls heller även fast jag typ ställde 1000 frågor. Det enda jag lärde mig var väl att jag inte ska bli som han iaf, han blev riktigt spydig när jag inte kunde rabbla tillräckligt många fotografer som typ fotade på stenåldern, come oooon. Jag är klart mer arty-inspirerad och håller koll på dom, plus att jag är sämst på namn, kommer jag nånsin ihåg vad nån heter? I think nooot. Han tyckte jag skulle skrota mina planer och bli tvätterska istället. Sen for jag och träffade Anna Östmania istället, heaven to tat! Sweet som satan. Vi snattrade, lunchade, fikade, strosade, skrattade och sånt. OMG hon hade fått låna en lägenhet på kungsgatan, hatar kungsgatan så jävla dryg gata skulle aldrig bo där, men vi encountrade en överklassdam med sin lilla hund och ett trapphus som var så sjukt jävla snyggt och vackert att jag trillade av pinn tre gånger om. Outstanding! Malplacerad deluxe.
Sen såg vi en utställning om jesusbilder i olika former typ den där annie leibovitz, familjen soprano, sjukt grymt. Grymma bilder i överlag men jag glömmer namnen som sagt på allt jag sett så. Äh nu ska jag lägga mig i hundkorgsställning och sova och sen skämmas när jag blir väckt för att sova på kvällen och bli väckt är som ett straff för att man gjort något styggt så får man skämmas!

2 kommentarer:

Manis sa...

Sweet som satan. Man får sova på kvällen men bara litegrann.

VISION sa...

I LOVE YOU!! fina manis, tack för en underbar dag allt blir i glamour-drömskt soft focus när du är i närheten och nästa gång så står jag för saxofonmusiken som ska spela i bakgrunden i en medtagen bandare!