måndag, januari 08, 2007

The year of George

Jag är emo. Får tårar i ögonen när jag tänker på vilka jag åker ifrån häruppe. Jag tycker så mycket om vissa att det värker.

Men jag har träffat alla jag ville träffa. Jag har fått vara med Karin så mycket att man kan inte vara annat än nöjd. George Michael har hypeats. 2007 år är hans år. 2007 är året jag, Karin, Hannes och Karl ska gifta oss rika. Hannes och Karl är årets första nya bekantskaper på riktigt om man säger så och dom har mycket god potential! Väldigt nöjd. 2007 är året jag ska åka till London med Östman, Magnus och Helena. Året då om ansökningarna till höstens skolor faller igenom, blir till en västkust roadtrip (om jag får välja; seattle, san fran, las vegas, santa cruz, los angeles, san diego och tillsist en avstickare till tijuana mexico). Året då jag ska tvinga alla att komma till oss i Stockholm.

Resan har varit så fantastiskt bra, jag har insett hur fina vissa verkligen är och hur mindre bra andra är. All in all, väldigt nöjd. 2007 är också året jag har skaffat skype, så nu jävlar!!

2 kommentarer:

Flanellskjorta sa...

ja-ja-ja england!
har du åkt nu eller?

VISION sa...

mmm nu sitter jag på det vitlaserade parkettgolvet i solna, har just fått igång airportet på min data!!