tisdag, januari 16, 2007

你好!

Idag testade jag D-huset med Åsa, vi är numera grupp 3 och franska-studerande. Vi kommer kunna läsa en roman på franska om typ 17 veckor. Det är faktiskt helt jävla sjukt och jag får lite prestationsångest för det var länge sedan jag studerade så jag är lite slö i trådarna. Jag är ju dessutom en praktiker istället för teoretiker, så det kan bli svårt att få det att stanna i skallen med mina koncentrationssvårigheter. Men jag ska testa, det känns ändå helt ok. Plus att det är vackert. Försökte få nån i informationen med en våg av blå glitter-eyeliner på ögonlocken att besvara mina CSN frågor, kan inte påstå att hon gjorde mig säker på att hon talade sanning så mycket som hon velade. Hello CSN telefonkö eller kanske skickar ett mail. Alltså om jag får ett grymt jobb, då vill jag ju hellre köra på det. Men as if, fick ett brev att jag är en av 278 something sökande på östasiatiska-tjänsterna. Chanserna känns väldigt små, men jag skulle ju bli sjukt glad om det blev så!

Ikväll såg jag nyaste Desperate Housewives, The OC och Ugly Betty. Sjukt bra! Älskar DH. Nu kommer Jo'hanna hem!!! WOOOOHOOOOO

Inga kommentarer: