måndag, januari 22, 2007

02:15

Jopp, tiden är slagen och jag ska nu ta och sova. Upp klockan 0830 för en rendezvous, första dagen som franska-studerande. Inte så pepp, men whatever, vi får se hur det blir. Ta det som det kommer etc.

I fredags fick vi, dvs jag och Jo'hanna, besök av goa gubbar från Göteborg. Det var la gubbnajs, nej, jag menar tväääärnajs. (gubbnajs är ok, tvääääärnajs är grymt!) Vi har hunnit med så galet mycket och mitt i allt blev det snöstorm. Vi letade en fest igårkväll efter en tornado-spelning på 44an i snöstormen, vi gick och gick och min vinterjacka var genomsur men vad gjorde det - skämten haglade i takt med tröttheten. När vi väl kom till festen stannade vi ca 35 minuter innan vi gick hem, mycket roligare där ju.

Och idag kom ju hägga ned! Det är sjukt bra, älskar bruden. Det kommer bli så fint det hära.
Göteborgarna är på väg hem nu. Det är ganska ensligt i lägenheten, tyst om något. Jag och Jo'hanna konstaterade att det är bra att vi har varandra. Och att vi har så grymma människor i våra liv. Att dom kommer och hälsar på och så. Men också att det blir så jäkla tomt när dom åkt igen. Då har vi ju alltid varandra!

Inga kommentarer: