tisdag, januari 09, 2007

Airport



Idag kom jag tillbaka till lägenheten. Det känns som flera dagar sedan jag var i Umeå redan. Det första jag gjorde när jag kom in i lägenheten var att konfigurera min airport så att jag numera kan surfa i sängen! Sen packade jag upp allt jag skickade ned i julas, hängde upp gardiner och bäddade med mina lakan, mitt täcke, mina kuddar. Hängde upp Ulrikas katt på väggen och Manekin står prydligt på min bokhylla. Men rörigt är det fortfarande, nu lite mer organiserat dock. Nu ska jag skynda mig för jag ska till syster på middag och massa tv-serie-gloande, men bilden är ett försök att visa hur mysig min sänghörna är med dom fina barntapeterna som är tillräckligt kitsch för att jag ska komma undan med dom. Och så en hälsning till alla er i Umeå som jag lärt att känna och älska (haha): Vi ses snart igen och ni är alla välkomna att hänga i min myshörna! Jag är bara ett skype-klick bort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

you look hot!

Ausa sa...

I could use a haircut... snygg bild för övrigt!