lördag, januari 27, 2007

Lunda vs Klint

Sitter och tänker lite på hur mycket som hänt på tusen år, eller inte tusen år men iaf sen jag kom hit i april/augusti. Typ hur mycket jag vuxit som person, hur mycket modigare, ordentligare, initiativtagande och oblyg jag blivit. Hur mycket jag uppskattar raka svar och så lite krussidull som möjligt, inget krusande. Vilka jag umgicks med. Tänk på den där snubben i Umeå, liksom haha, vad var poängen... Eller han som jag skulle bli asbra kompis med men som det bara blev hästskit av. Inte mitt fel att han var som han var.
Det är så bizarro att tänka på sånt. Alltså att man var typ uppsluppen i sitt jobb och lägenhet i umeå, att jag hängde med den och den och att det kändes viktigt. Nu är det totalt menlöst och bara konstigt att tänka på. För det var ju då liksom. Och jag fattar fortfarande inte vad jag hade med dom att göra.

Jag har det bra nu, jag och Helena såg The Last Kiss ikväll (inte så bra men RACHEL <3) och sen såg vi pilotavsnittet av twin peaks. Det var länge sen jag såg twin peaks. Det var fint. Snart kommer Johanna hem. Vårat kollektiv är fint. The Rabbit Hole heter vi. Goes deep. Lite som Alice i Underlandet. Mystiska föremål börjar dyka upp i vårt hem, I like it. Måste skaffa ett te-set som matchar vårat psykade liv. Ont i halsen har jag. Tack och bock nu ska jag lägga mig.

Inga kommentarer: