fredag, september 15, 2006

Skämmes tamejfaan!


HP har valt Jay-Z som talesman i deras nya reklam. Bra drag tänkte jag! Jag älskar Jay-Z, för han till skillnad från de flesta andra stora rapstars så kan han faktiskt rappa och är faktiskt bra på riktigt. Iallafall, sen ser jag att HP Sverige översätter hans namn till Shawn. Han heter ju för fan Sean! Pinsamt HP! Lite pålästa borde man väl vara kan man tycka.
Jag eldade upp mig som fan över detta, hade det hänt nån skit-rappare som Diddy eller 50 cent eller vem som helst annars så hade jag skrattat åt det. Men Jay-Z! Visa lite respekt för fan. Titta på honom bara, han är ju värsta fina killen. Jay-Z är min Michael J. Det spelar ingen roll vad folk säger. Sean Carter, you got my vote!

--
Ja, nu är det jag som ska skämmas ty jag har famlat i blindo och är den som är opåläst. Shawn är det korrekta stavningen. Pinsamt AB!

Inga kommentarer: