lördag, november 25, 2006

Solna C

Igår var jag på middag på Murasaki med Sarah och Jonas, det var fint som fan. Jag tycker om dom bägge väldigt mycket. Senare gick vi till Snövit, där jag och Sarah snålade och satt i gratisavdelningen istället för att se Jonas spela. Vi såg på Idol och bondade med nytt folk. Det var jävligt trevligt!

Jag har jagat vinterjacka rätt mycket, men så hittade jag en fin en på HM av alla ställen. Olyckligtvis fanns den inte i min storlek. Jag har varit på kanske fyra HM här i stan men utan tur. Solna Centrum däremot, det är en riktig guldgruva! Där kan man hitta allt fint i alla storlekar utan problem, så jag hittade min vinterjacka där. Lucky me, Jo'hanna och Helena att vi ska bo där snart! Jag flyttar in om någon vecka, Jo'hanna vet jag inte riktigt men i Januari är vi en samlad trupp. Vi ska möta våren. Och jag har ordnat detta till våran lägenhet so far:
Toalett-kit som går i rött, dvs handdukar, matta, duschdraperi... you name it!
En fin matta!
Tre bokhyllor
Köksprylar

Allt detta snällt skänkt av min syster. Tack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad fin du är!
tjo.

Ausa sa...

bra att det löst sig!

Manis sa...

Åh, så grymt att ni ska bo i Solna.