onsdag, november 29, 2006

Oslo

Den här inomhusfestivalen var jag på i våras i Oslo, den var sjukt kul. Bäst var på kvällen när Håkan Hellströms Kom igen Lena gick igång på gården, vi sjöng och dansade högt (dvs mest svenskar och några av våra norska vänner) och alla andra tittade konstigt på oss.

Här är en film på Scarlet Monroe, dom är så himla fina och snälla dessa gossar, dom vill jag träffa snarast. Man kan se Ola och Lars i publiken också, jag tror man kan se mig också, lite svårbedömt. Men vit skalle hade jag ju då. Och stod typ bakom Audar. Det var även på denna fest jag överraskade med att jag var i stan, Audar blev jätteglad och Simon såg mig inte förrän mitt i spelningen då han skrattade, kliade sig i huvudet i stil med "I-cant-believe-it!!" och pekade.



För information om den sanslösa hand-incidenten igår hänvisar jag er till rockfotobloggen.

Inga kommentarer: