söndag, november 26, 2006

Giovanni

Slökollade på MTV News när Keane intervjuades och man fick se små korta klipp från deras musikvideo Crystal Ball när jag plötsligt inser att mannen i videon är Giovanni Ribisi. Jag gillar Giovanni, han är en sån ingen fattar vem det är av namnet men känner igen på bild. Jag minns när han var med i X-files, jag var skiträdd för honom. Jag var iofs rädd för allt i X-files. Han har för er som ännu inte fattat också spelat phoebes brorsa i vänner t.ex. och även i den där gone in 60 seconds som är fruktansvärd.

Jag gillar han kanske mest i Lost in Translation, trots att han inte gör nåt speciellt där.

Här är iaf Keane videon om någon skulle finna det intressant. Han börjar bli gammal, inte lika gullig som han brukar.

3 kommentarer:

Manis sa...

Alltså jag tycker ju tvärtom: äldre likamed snyggare i det här fallet.

VISION sa...

jag har nog ändrat mig lite, han är väldigt fin i videon...

Anonym sa...

jag har en sådan crush på honom. bästa filmen är heaven med honom och cate blanchett (jag är lite kär i henne också).