lördag, december 30, 2006

Sweet dreams

I natt drömde jag om Logan, det var på tiden!
Jag känner lite hemlängtan nu faktiskt, trodde att jag skulle vilja vara här länge men det verkar klia att få komma hem snart. Hem till Jo'hanna, Justin och Pink.

Ikväll är det Stämning av och med Klungan på SVT, 23.05. Missa inte!

Årsbästalistor ska man väl komma fram med, jag har filat på en till rf-bloggen men här blir det en mer personlig tappning.

Nu ska jag ut på stan och jag börjar dessutom året som egen företagare. How 'bout that?

----

Nähä, det blev inget stan idag. IGEN. Alltså det är första gången jag kännt detta sen jag flyttade, och just därför jag flyttade härifrån, denna känsla av extrem frustration över att ingenting händer! Jag HATAR när ingenting händer. Jag har gått här i flera dagar och det enda jag egentligen gör är att äta, surfa på internet och sover. KUL. Här kommer det: skjut mig i huvudet!! Eller ge mig ett satans jävla körkort så jag kan köra biljäveln själv.

Inga kommentarer: