måndag, december 04, 2006

December 4th

Känner hur min ork bara puts väckar sig, det är lite trist... Imorgon är det flyttlasset mot Solna som gäller och jag måste komma ihåg att teckna hemförsäkring. Men det jag tänkte behandla just nu har inget med jobb, flytt eller stockholm att göra.

Jag har suttit hela kvällen och revivlat Adam & the Ants, fy fan vad geni Adam Ant är! Kanske inte så mycket musikaliskt, men hur han flirtar med gaykultur och alla dessa grymma outfits (jag ändrar mig, jag älskar musiken - fast jag älskar ju faktiskt 80-tals band). Här är en video som visar på hur grym han faktiskt är, ge honom en chans! Om inte för låten (hur skulle man kunna ogilla något så underligt (underligaste låten är dock Prince Charming, kolla upp den också!) så för hans sjukt snygga kläder!



Sen, med tanke på rubriken, så måste jag ju passa på att älta lite mer. Inte Gavin. Inte Killers. Kanske kommit på det?



Happy B-day young Hova! (Jag var tillome så emo idag att jag skrev en rad till honom på myspace och grattade haha, as if he cares)

Inga kommentarer: