onsdag, december 13, 2006

Life

Den 19e kommer bredbandet hem till oss i solna, så tills dess är det lite stiltje på mail/msn/blog-fronten. Däremot en update:
Jo'hanna har börjat installera sig i solna, det känns sjukt bra från bägge håll så det blir bra. Flytten i övrigt håller sakta men säkert lägga saker på plats så det är bra.
Ikväll är jag kattvakt, hänger med en siames vid namn saldo. Fin!
Har smått börjat fundera på vilka arbetsprover jag ska göra för att skicka till höstens antagningar, det känns bra och ångestladdat på samma gång.
Jag jobbar med blommor än, oftast är det lite folk och sjukt segt. I helgen ska jag jobba 18 timmar. Det känns ganska tungt. Jag ska även börja passa två barn ibland åt två fina, en är en 7 veckors bebis. Det ska bli mysigt.
Såg också just David från musikbyrån på internet, ska bli fint att komma hem över jul. Åker den 21a!

Har också börjat se på Veronica Mars, min sysselsättning i sängen i lägenheten. Bra serie! Älskar att gulliga från detroit rock city var med i ett avsnitt och ett till i framtiden enligt imdb!


Vet inte vem bruden är så skit i hon, men han alltså! Fnissade som ett barn på jul när han dök upp. Annars är alla karaktärer gjutna men min absolut bästa, som jag börjar le av varje gång han dyker upp som en annan hormonstinn teenqueen, är logan!! Logan, you rock my world!

Vet faktiskt inte varför! Det är nåt speciellt alltså. Vågade inte googla bättre bild, kanske får reda på nåt som jag inte sett än då!

1 kommentar:

Erikafiore sa...

Han var ju jättegullig på bilden!
Akta dig för lamo-bilderna på IMDB. Jag ryser av obehag.