fredag, juni 01, 2007

Mic check 1-2 1-2

Ikväll var det Umeå på tapeten igen. Med jämna mellanrum erbjuds man ett smörgåsbord av snygga, trevliga och varmhjärtade norrlänningar. Det är jävligt skönt, det är som att man får behålla en bit av det goda man lämnade när man stack, fast i lagomt stora doser.

I helgen kommer David vara i stan, det ska bli ruskigt fint att träffa honom igen. Plus att det är någon vegomässa i fältan på lördag. 20 spänn och mat överallt vad jag förstår. Ryktet säger att Ola och de andra norskarna kommer infinna sig i helgen.

Imorgon är jag dessutom bjuden på middag hemma hos Bodur och ürtle. Det blir finfint!

Jag sov så jävla pissigt natten till idag, vaknade tidigt och var alert och nu har tiden kommit ikapp. Bokstäver som hoppar och jag ser suddigt.

Nää nu ska jag nog faktiskt sova på riktigt. Imorgon är det fredag. Då ska jag jaga. Kanske försöka fixa håret, klippa lite och fundera på ny färg. Dessutom vill jag gärna ha fint väder så jag kan ha min nya klänning.

4 kommentarer:

Flanellskjorta sa...

aaaaaaaaaahahaha bodur och ürtle! kanske det roligaste ever!

VISION sa...

klart det är!

Helena Hägglund sa...

vet du vilka de är lillebror?

Flanellskjorta sa...

du och heinrich