lördag, juni 23, 2007

Lördag

Hej dagboken,

dagarna har förflutit lugnt med regn och ca 15 grader. Jag ligger på soffan och tittar på ABBA the movie (sådär bra va, men Annifrid! Vilken pingla! Agnetha i all ära, men Annifrid!). Tidigare har jag gått igenom alla bloggar jag vet typ och även sett på Ebba & Didrik som visade sig vara inte så bra som jag kom ihåg. Jag var iof typ teeny när jag såg den för jag minns Didrik som stor och att Filip var sjukt gullig. Needless to say var Didrik sjukt liten och Filip ännu mindre och hur liten var inte jag då? Jaja.

Nu får den lama journalisten sin intervju med ABBA som han jagat hela filmen (ja det är handlingen). Nu råkade jag säkert avslöja slutet. Förlåt!

Jag har även tänkt på att jag bara pratar i sociala sammanhang och typ i min blogg om konserter vilket ej kan hjälpas. Förlåt! Men jag har ju inget liv jag fotar ju bara.

I got 99 problems but a bitch ain't one!

2 kommentarer:

Lovisienstadt sa...

ååååh annifrid. hon är sexy deluxe.

Teres sa...

Kom hem snart då darling!!