måndag, juni 25, 2007

Justin Justin Justin...


Vad hände med Justin? Kolla på killens crazyeyes! Detta är taget när Justin barrikaderar sig på ett hotelltak i Göteborg. Det ska erkännas, jag kommer ha svårt för att lämna mitt tycke för honom men han hålla på att tappa förståndet.

Först, Mary Camden? Kom igen, lam brud! Men whatever egentligen, hon är kanske trevlig. Men den senaste veckan har han utåtagerat och kaxat med fotografer och fans och kastat grejer och SPOTTAT på sina fans och bett vissa att "go fuck yourselves!". Moget! PR-skolan verkar han ha lagt i glömska. Eller typ normalt beteende.

Alltså (här kommer ett öppet brev till Justin som han inte kommer läsa för 1) Han läser inte min blogg och 2) Han kan inte svenska, men iaf.) Justin, du måste chilla ned. För det första, ny tjej - ganska hett gossip. Att ta med henne ut på europaturné där alla är svältfödda på internationella stjärnor och alla vill säga "hej, fan vad grym du är, fortsätt med det" är kanske inte det smartaste om man inte vill locka paparazzis, fans och journalister. Okej okej, jag fattar att det kan bli jobbigt, men det är bara att bita ihop! Ingen gillar en surgubbe. Förlåt för den jättelånga meningen tidigare.

Klättra upp på ett tak och kasta pingisbollar på sina fans... Och bara förra veckan tyckte jag han var en kul kille som hade allt. Fast det är ju som det är, han är en jävligt utarbetad vanlig kille som gillar country. Och jag är inte arg på dig, jag förlåter dig för allt men du beter dig som Britney.

2 kommentarer:

David sa...

Är det bara jag som minns att han faktiskt frontade N*Sync? Mig lurar han inte. Och, ja, bruden är trist.

VISION sa...

Jag minns, jag började lyssna på N*sync i vintras... Älskar't! HAHA nu skäms jag.