lördag, mars 03, 2007

Men jaha, vem läser egentligen?

Jag undrar om det är någon som är här och läser. Ja jag vet ju att vissa gör det men annars liksom? Och då undrar jag också, varför? Det kan ju lätt tyckas att det är en bekräftelse jag fiskar efter men jag vill mest bara veta för speciellt intressant är det ju knappast här i allt ordbajseri.
Jag vill påstå att min blog är högst omogen. Jag tycker ofta att jag är ganska vuxen (who am I kidding?!) men jag antar att jag tillåter mig själv att vara pubertal på min blogg som någon sorts ventil. Jag skriver inte om något speciellt, jag har inte ett spännande liv, jobb eller barn att blogga om. Jag skriver inte om politik, mode eller något annat spännande.

Fast det är ju å andra sidan jävligt fint att ha min ventil och jag kommer fortsätta på samma spår. Men nyfiken är man ju, om nån läser alltså.

Igår - efter att jag jobbat hårt och sen kommit hem och dött lite inuti, så ville jag verkligen gå på Lo-Fi-Fnk på medis. Kruxet var ju att kl 0900 ca lördagmorgon började jobbet igen. MEN, jag ville ju verkligen se så jag, Helena och H Money drog till medis. Konserten var kul, publiken typiskt Sthlm. Jag slog på stora trumman och köpte en Hof som present till mitt sorgliga fattiga arsle och sen dansade från Lo-Fi började spela tills vi skulle gå hem två timmar och lite mer senare. Galen Techno-Electro var det. Kul också! Jag visade mitt sällskap mitt bästa move, Robot-Arm eller vad man säger. Alla runtomkring tittade haha! Sjukt kul. Det övervägdes Beckmans-fest men förlorade av anledningarna "kö" och "Dick in a box + fika i Solna". På vägen hem eskalerade min trötthet och det var kanske det roligaste på hela dagen. Jag och Helena sprang kapplöpning på gångbandet vid blåa linjen och vi stalkade en man. Henrik tog en affisch på Busta Rhymes som nog bor i våran lägenhet nu. Jag dansade in i tunnelbanevagnen och vi sjöng Dick in a box av överpepp och konstaterade hur brill den är. Twin Peaks/Bob-Skrattet satte en ribba också. Somnade vid tre och klev upp vid åtta igen. Jobbade på bra. Bra helg! Men ikväll blir det väldigt vääääldigt passivt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skaffa en räknare.
statcounter.com
Du lär bli förvånad