måndag, februari 19, 2007

YA RLY!

















TYP FUNNIEST EVER!! Typ lika kul som Snel Hest fast roligare! Roligast är historien om ett datavirus som kom förra året, när det slog till skrev skrivaren ut en bild på O RLY? ugglan! HAHA jag skulle inte bli rädd för min datas hälsa jag skulle mest va glad att jag fick ugglan i fysisk form utan att ha bett om det.

I natt drömde jag om Las Vegas. Jag flyttade dit! Bodde med utsikt över MGM tror jag och även det där sinnessjuka slottet som ser ut som ett Disneyworld slott men inte är det. Så när man skulle sova så såg man dom lysa i konstiga färger. Vi cruisade runt och hittade massa butiker jag ville shoppa i men jag var även pank i drömmen. Sen mötte vi både Regulations och Cult of Luna. Festligt kan tyckas och det var det.

Inga kommentarer: