måndag, februari 12, 2007

Money Banks (Bigg Buxx)

Sitter och trycker i mig godis för att:
1) jag ville ha men jag borde egt lägga pengar på nåt bättre för att
2) jag är pank, sen råkade jag ju köpa ett par
3) Acne-jeans på 75%, men hallå liksom dumt att inte slå till men ändå - ångest
4) och så är jag trött för jag steg upp tidigt och måste ha socker för jag...
5) känner mig lite deppig och...
6) jag var på anställningsintervju som gick bra men jag fick lov att förhandla lönen för den var så sjukt dålig att det är skamligt och därför kanske jag inte får jobbet även fast jag behöver det SAMT...
7) att jag inte får varva ned för jag måste fota en spelning som dök upp kl 18 i mitt lyssnande öra, på fasching kl 20 även fast jag rakt inte orkar.

PHEW!

(PLUS att jag råkade få med mig en bit LYSMELK i min godispåse som jag direkt kände i vegankäften att nåt inte stämde. Spottade ut krafset. Är ändå imponerad att jag kände det direkt. Jävla tattare på affärn som lägger fel godis i fel låda!)

Inga kommentarer: