tisdag, februari 13, 2007

Eeeh


Jag tror jag råkat spendera one too many tankar på Josh Homme och att gifta mig rikt de senaste dagarna för att inatt drömde jag så jävla sjuk dröm. Jag hade en romans med karln. Yep you heard me! En riktigt jävla grym romans också. Jag blev i drömmen rätt fett kär i honom och för att göra historien lite kortare så upplyste någon mig att han minsann var förlovad med Brody och hade ett kid. När jag konfronterade honom med informationen så sa han ja och så var hjärtekrosset obvious för han tänkte ju inte lämna dom för mig.

Idag verkar det sitta i lite. Samtidigt som jag är sad att han inte är min (bara det är ju skrattretande) så skrattar jag asset av mig för det är ju all in my head! Josh Homme WTF liksom! Haha.
Alltså han är mad cool, men inget för mig. Förutom i drömmarna då kanske.

Inga kommentarer: