fredag, oktober 12, 2007

Tiderna förändras

Jag känner att jag blir mer och mer bevakad och jag har därför försökt sopa undan alla spår som finns för att folk ska fatta vem jag är.

Idag mötte jag min nya vän. Min nya vän är en känd skådespelare som inte längre gör film, trots att han vill. Vi umgicks i tre timmar och pratade så öppet om allt att vi kom längre och närmre än vad vissa vänskapsförhållanden någonsin gör. Jag hoppas att han aldrig hittar till min blog. Jag vet inte varför.

Men ni ska förstå. Jag önskar honom allt fint i världen. Jag ska stötta honom för jag tycker han är fantastisk på sitt sätt, men om han inte orkar - jag kommer inte orka bära hans värld också. Jag kan inte ännu en gång försöka hjälpa någon som inte vill ha hjälp eller förändras. Men jag tror på honom och jag hoppas att han fattar det. Min nya talangfulle vän som det gått så snett för. Min egna Pete Doherty.

(Men vi vet ju att Pete Doherty precis släppt en fantastisk skiva, så inget är omöjligt...)

När jag kom hem väntade Michael på msn. Michael är en av tre fransmän jag lärde känna för några veckor sedan. Han är otroligt blyg men hemskt rolig. Hemskt attraktiv också. Men så bor han ju i Grenoble också.

-----------------------

Jag kanske ska få träffa Dee Snider!

Inga kommentarer: