tisdag, oktober 02, 2007

The end of an era

Först och främst, kommer ni ihåg artisten Era? Som sålde skivor som smör! Sån där mumbo-jumbo-tramsmusik. Alltid nummer ett. Vad hände med honom?

Sen det här jävla gisslet med att ligga i sängen och vara trött och tröttblogga men allt förstörs av kissnödigheten. Nödvändigt! Så det blir väl att gå upp snart igen då. Jag som hade tänkt dra ned ögonlocken och zzz.

Inom loppet av en vecka har två av mina favoritbloggare, en av dom råkar vara min absoluta favorit, slutat skriva. Det är slutet på en era och jag tänker inte vara den sista som står kvar på skutan när skeppet sjunker. Blogging är så jävla förra veckan. Nog för att jag mest verkar skriva för mig själv så jag säger kanske såhär, tack för den här tiden Annie!
Märkligt, man kanske måste börja föra RIKTIGA dagböcker utan hämningar. Men jag som inte skriver så snyggt och knappt kan läsa mig egna handstil kommer nog få problem med det. Jaja inget är hugget i sten, jag kanske skriver imorgon som om inget hade hänt.

1 kommentar:

Cherry sa...

Jag saknar de riktiga dagböckerna. Inte för att folk brukade dela med sig av innehållet så ofta, men nu känns det som att ingen skriver på riktigt längre.