tisdag, september 04, 2007

Skammen


Jag kan inte hjälpa mitt beteende. Det kan hända att jag skäms lite över hur jag tänker men jag kan inte hjälpa det. Jag sitter och tittar på blocket, på ticnet på Brucebiljetter och hoppas hoppas att nån ska släppa sina så att jag kan få dom. Jag ringde med två telefoner och ett internet som lurade mig på min plats hela tiden i lördags, ingen av fyra personer fick tag på biljetter. Att jag inte skulle få gå? Det finns inte. I morse ringde jag upp ticnet för att få reda på återsläppdag, det brukar infalla 3-5 dagar efter man bokat över telefon så att säga. Jag köade i 25 dyra minuter för att få höra att "det inte går att säga exakt" och jag sa "men någon dag måste du väl kunna säga? (jag vet hur det här funkar ju!)". Det enda hon replikerade med var att jag kunde ringa igen senare och kolla hemsidan.

Det kommer ju aldrig i hela jävla helvetet att gå.

Så jag sitter och kollar ticnet och blocket. Och jag skäms. För att jag tänker på alla dessa jävla människor som säljer sina biljetter till hutlösa priser, bara för att göra profit på någon som jag. Som kom fram och tog alla biljetter från oss som verkligen vill gå. Fy fan för er. Jag blir så arg och så ledsen att ni inte kan förstå.

Inga kommentarer: