tisdag, september 11, 2007

Mysteriet

Jag har tappat bort min adapter till min ipod-laddare. Ni vet, en sån här. Jag har ingen aning om var den är, jag blir galen! Jag tappar ju aldrig bort grejer. Har någon av er sett den eller har den i er ägo så vill jag gärna ha tillbaka den.. I miss you!

Ibland kan jag sitta och fundera hur det vore att bo i t.ex. Göteborg. En stad jag inte alls stryker jämnt med, men jag vet inte varför. Att leva Göteborgs-liv. Eller hur det vore att leva New York-liv. Eller San Diego-liv. London-liv. Jag har testat på Umeå-liv och Stockholms-livet. Vet nog allt hur Oslo-livet ter sig också. Men jag vill testa på något nytt om något år tror jag. Fatta att jag redan bott i Stockholm i ett och ett halvt år. Jag och Jonas har ordat smått om stora planer om ett år. Vi får se.

Inga kommentarer: