tisdag, augusti 14, 2007

Rant

Jo nu ska jag göra en liten lista:

+
Juli bebisen, hon är så himla söt och fin trots kolik.
Brorsans trädgård! Äpplen som jag kan äta utan kli i hals! Fantastiskt.
Cityakuten, åh så bra. Dr. Carter
Pilates, har inte pilatat sedan innan Göteborg. Vill men det finns ingen riktig plats. Ikväll ska det styras upp.
Ny lägenhet snart, nu är vi tre. Ska bli fint.
Marilyn Manson i december kommer bli lattjo fotning, plus att Turbo är förband.
Måste styra upp en ordentlig resa.
Norge-besök om några veckor.
Pop Dakaren blir nog kul, tänkte mig dit.
Håkan Hellström givetvis.

-
Inget jobb
Inga pengar
Ångest över pengar
Ångest över jobb
Höst

Blir nog att fota The Ark på fredag på Grönan. Måste hålla igång mig på fotofronten. Plus att jag aldrig riktigt hunnit stanna och se The Ark, så det blir nog en bra fredagkväll om vädret tillåter.

Inga kommentarer: