söndag, augusti 26, 2007

Everybody's packing up their station wagons

Jag hade tänkt mig på att blogga lite men det gick inget vidare. Jag lever i någon form av startgrop kan man säga, om en vecka vet jag i princip hur min framtid kommer te sig. Nu är det mest tandgnissel, huvudvärk och what not. Begraver min trötta skalle i Laaksos fina skiva, Rufus värmande ord och Interpols melodiösa verk. Jagar frisk luft, umgås med Theresia och ser på Cityakuten. Fem dagar till vernissage på Moderna Museet. Sex dagar till jag får tillgång till mitt nya hem. Sex dagar till Pop Dakar som kommer nog bli trevligt. Sex dagar, då kanske allt har en ny riktning. En bra riktning, I hope.

Imorgon börjar jag iallafall skolan. Vi får se om jag går, men jag tänkte testa iallafall. Ska njuta sista värmen innan sommaren är över.

---

Häromsistone slog jag på kanal fem och tittade på One Tree Hill. Jag ser aldrig på One Tree Hill, jag gillar det inte, men jag gjorde det ändå. Vem dök inte upp om inte Gavin? Tänk att jag träffat på Gavin på Götgatan. Det var som igår. Glömmer man inte så lätt. Vilken kille!

Inga kommentarer: