fredag, maj 04, 2007

Clueless

Efter ett "ameh jag ska ba se första klippet av den" från Helenas sida så slutade det med att hon såg alla bitar som någon lagt upp på youtube, dvs typ hela filmen. Jag mår lite illa, har ätit dalahästar i choklad. Länge sen nu iofs.

Idag tog jag och Ulrika buss 47 mot Waldemarsudde, steg av på slutstationen och promenerade runt i djurgårdens pollenexplosion. Det var väldigt fint. Vi fikade på en yachtklubb. Det var vi och två brats och ett par. Och massa båtar. Lite malplacerade men det var ok. Efteråt promenerade vi till Grönan. Jag insåg att med alla mäktiga, vräkiga hus på höga höjder så måste djurgården vara Stockholms svar på Newport & The OC. Vi tog djurgårdsfärjan till slussen, båt is the shit, gillar det.

Varför är jag vaken? Varför tänker jag på att blogga om vår krukväxt med 30 rosa blommor & 20 knoppar, att jag har städat rummet, fått en papercut, tvättat men glömt att tvätta det viktigaste dvs jackan osv? Varför går jag inte och lägger mig med Scrubs och sover? Det ska jag göra nu.

Inga kommentarer: