torsdag, april 12, 2007

Papperslapp

Jag har en bunt av bråte som alltid förföljt mig och min plånbok i flera år. Jag brukar sällan byta plånbok. Jag brukar då snabbt gå igenom och se vad som får följa med, det är bl.a. fyra negativ från östersund 2000 eller 2001 med mig på, en sångtext jag skrev på hamnis för mycket länge sedan fast den kan jag ha slängt, konsertbiljetter, olika kort osv. Jag har även kvar, vad jag tror, en liten flyer. Vikt men annars i mint-condition. Denna (fast i grönaktig nyans):Jag vet inte varför den hänger med. Jag gillar som sagt att ha lite tidsdokument och denna är väl så god som någon. Minns denna spelning än faktiskt. The Locust hehe. Kan även vara sista gången jag såg Separation! Innan Umeå Open då.

Förresten, den som inte sett Jerry Springer-klippen på youtube med han i the Locust borde snabbt kolla upp, hysteriskt kul.

-----

(nån minut senare)

Såg just att datumet spelningen var, var den 12/4. Dvs idag fast för sju år sen! Vilket sammanträffande!

1 kommentar:

Manis sa...

Det var en fin spelning. jag hade aldrig hört Locust och blev frälst på en minut (= 3 låtar haha).